Raskausajan jooga (ke 19:15-20:15) Annankatu, Lisbeth (8x)

21.10. - 9.12.2020
Annankatu

Raskausajan jooga (ke 19:15-20:15) Annankatu, Lisbeth (8x)

21.10. - 9.12.2020

Sali: Annankatu yläsalin pieni puoli

Taso: alkeet

Hinta: 89 - 99 €

Ilmoittaudu kurssille

Raskausajan jooga (ke 19:15-20:15) Annankatu, Lisbeth (8x)

Raskausajan jooga

Tunneilla teemme rauhallisia ja kevyitä hathajoogaan perustuvia harjoituksia, jotka soveltuvat raskaana oleville. Lisäksi teemme helppoja hengitys- ja rentoutusharjoituksia.

Lempeiden joogaharjoitusten tavoitteena on lisätä raskausajan hyvinvointia, vähentää synnytyspelkoa ja tarjota luonnollisia apukeinoja itse synnytykseen. Ryhmässä harjoitteleminen lisää myötätuntoa sekä itseä että vauvaa kohtaan.

Tunneilla otetaan huomioon harjoittelijoiden yksilökohtaiset tuntemukset, ja ohjaaja auttaa muokkaamaan harjoituksesta jokaiselle sopivan.

Kenelle raskausjooga sopii?

Raskausajan joogakurssi on tarkoitettu kaikille raskaana oleville aiemmasta joogakokemuksesta riippumatta. Mikäli haluat aloittaa kurssin jo ensimmäisen kolmanneksen aikana, varmista lääkäriltäsi/neuvolastasi, että raskaus on vakaa, vointisi on hyvä eikä esteitä liikunnallisille harjoituksille ole. Harjoituksia voi hyvin tehdä koko raskausajan läpi aivan synnytykseen asti.

 

Kurssin hinta (sis. alv 10%)
(8x) 99 € / 89 €

Maksu ilmoittautumisen yhteydessä (verkkopankki, luottokortti tai Paypal), tai jos sinulla on liikuntaseteleitä (Smartum, Virike tai TYKY) tai e-Passi / EazyBreak / Smartum liikuntamaksusovellus, niin näillä voit valita maksutavaksi paikan päällä.

Alennushinta opiskelijoille, työttämille tai hoitovapaalla oleville.

Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Peruutukset viimeistään 5 päivää ennen kurssin alkua. Peruuttamattomat ilmoittautumiset laskutetaan hinnaston mukaisesti.

 

Lisbeth Taivasmaa

Ohjaajana Lisbeth Taivasmaa

Lisbeth Taivasmaa on harjoittanut joogan eri muotoja sekä meditaatiota vuodesta 2001 lähtien. Ensimmäinen raskaus vuonna 2008 ja omien lasten syntymä kutsui ohjaamaan raskaana olevia ja synnyttäneitä äitejä. Lisbeth huomasi, että raskauden aikana keho käy läpi monia muutoksia, jotka aiheuttivat fyysisesti ja henkisesti stressiä. 
Lisbeth harjoitti joogaa ja meditaatiota läpi raskausajan sekä koko vauva-ajan, minkä ansiosta hän huomasi kehonsa palautuvan nopeasti synnytyksen jälkeen. Harjoituksen ansiosta hän sai pidettyä yllä positiivista mieltä sekä hyväksyvää asennetta muuttuneeseen kehoonsa. Miellytävässä ympäristössä, lämpimässä ja hyväksyvässä ilmapiirissä sekä keho-mieli tilan huomioon ottaen Lisbeth ohjaa sinua oman kokemuksensa pohjalta liikkumaan turvallisesti läpi raskausajan.
Lisätietoa Lisbethistä: www.umayogi.fi

Tilaa joogakoulun uutiskirje