Raskausajan jooga (ke 16:45-17:45) Itäkeskus, Saana (8x)

8.4. - 27.5.2020
Itäkeskus

Raskausajan jooga (ke 16:45-17:45) Itäkeskus, Saana (8x)

8.4. - 27.5.2020

Sali: Itäkeskus

Taso: alkeet

Hinta: 89 - 99 €

Ilmoittaudu kurssille

Raskausajan jooga (ke 16:45-17:45) Itäkeskus, Saana (8x)

Raskausajan jooga

Tunneilla teemme rauhallisia ja kevyitä hathajoogaan perustuvia harjoituksia, jotka soveltuvat raskaana oleville. Lisäksi teemme helppoja hengitys- ja rentoutusharjoituksia.

Lempeiden joogaharjoitusten tavoitteena on lisätä raskausajan hyvinvointia, vähentää synnytyspelkoa ja tarjota luonnollisia apukeinoja itse synnytykseen. Ryhmässä harjoitteleminen lisää myötätuntoa sekä itseä että vauvaa kohtaan.

Tunneilla otetaan huomioon harjoittelijoiden yksilökohtaiset tuntemukset, ja ohjaaja auttaa muokkaamaan harjoituksesta jokaiselle sopivan.

Kenelle raskausjooga sopii?

Raskausajan joogakurssi on tarkoitettu kaikille raskaana oleville aiemmasta joogakokemuksesta riippumatta. Kurssin voi aloittaa ensimmäisen kolmanneksen jälkeen ja harjoituksia voi hyvin tehdä koko raskausajan läpi aivan synnytykseen asti.

Kurssin hinta (sis. alv 10%)
(8x) 99 € / 89 €

Maksu ilmoittautumisen yhteydessä (verkkopankki, luottokortti tai Paypal), tai jos sinulla on liikuntaseteleitä (Smartum, Virike tai TYKY) tai e-Passi / EazyBreak / Smartum liikuntamaksusovellus, niin näillä voit valita maksutavaksi paikan päällä.

Alennushinta todistusta vastaan alle 18-vuotiaille, opiskelijoille, äitiys- tai hoitovapaalla oleville, työttömille, eläkeläisille, varus- ja siviilipalvelumiehille.

Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Peruutukset viimeistään 5 päivää ennen kurssin alkua. Peruuttamattomat ilmoittautumiset laskutetaan hinnaston mukaisesti.

 

Saana Suojanen-Javanainen

Ohjaajana Saana Suojanen-Javanainen

Aloitin joogan harjoittelun vuonna 2009 astangajoogalla. Innostuin astangajoogan voimakkaasta harjoituksesta valtavasti ja aloin pian harjoitella säännöllisesti. Nykyään harjoitukseeni kuuluu myös mm. yinjooga sekä mantrojen chanttaus, jota opiskelen Meri Tiitolan kanssa. Ohjauksessani painotan rauhallista ja keskittynyttä olotilaa, hyviä kehonlinjauksia ja oman kehon kuuntelua. Joogaharjoituksesi on vain ja ainoastaan sinua itseäsi varten! Saana palaa äitiyslomalta opettamaan tammikuussa 2020.

Tilaa joogakoulun uutiskirje

Lähetämme sinulle uutisia noin kerran kuussa